Returnari si schimburi

Conform ordonantei  130/ 2000, clientul are dreptul de a renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.


Daca doriti sa returnati un produs ori sa schimbati produsul primit, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon afisat in site.


Legislatia in vigoare se aplica doar clientilor persoane fizice.


Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind serviciile de curierat rapid, in termen de 5 zile lucratoare de la notificarea trimisa catre  Vanzator.

Dumneavoastra alegeti daca folositi valoarea returnata pentru a comanda alte produse sau daca doriti sa primiti banii inapoi.

Contravaloarea produselor comandate va fi returnata in termen de 5-8 zile lucratoare de la data receptionarii de catre Vanzator a coletului de la client, fara a include taxele de transport.

Intrucat Ordonanta 130/ 2000 nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, Vanzatorul impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur. In functie de starea produsului returnat, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe anumite penalitati pana la 100% din valoarea produsului.

Pentru a putea returna un produs achizitionat de la Vanzator, produsul trebuie sa fie trimis in ambalajul original si insotit de toate accesoriile si documentele originale. Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta urme de uzura, modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri etc sau numere seriale sterse sau modificate.

Coletul retur va fi trimis catre Vanzator fara taxa de transport sau de ramburs. Vanzatorul nu va achita curierului nicio astfel de taxa.

In cazul in care, totusi, un client trimite catre Vanzator un colet/produs retur cu taxa de transport, Vanzatorul va achita aceasta taxa, urmand ca, contravaloarea acesteia sa fie scazuta din valoarea care va urma sa fie restituita clientului.


Puteti refuza primirea coletului in urmatoarele conditii:

- Livrare gresita – produsele livrate sunt altele decat cele comandate;

- Cantitatea produselor livrate difera de cantitatea comandata;

- Coletele/ produsele livrate sunt deteriorate.


Puteti solicita returnarea produselor in urmatoarele cazuri:

- Produsul comandat nu corespunde cu specificatiile de pe site.

- Produsul nu este functional sau prezinta defecte - solicitarea facandu-se in termen de 24 de ore de la receptia coletelor de catre client.


In oricare dintre cazurile de mai sus, coletul va putea fi returnat catre Vanzator fara nici un cost suplimentar. Returnarea coletelor se face prin intermediul unei firme de curierat, recomandabil prin Fan Courier. Nu raspundem de coletele expediate prin alte modalitati.

Eventualele probleme cu privire la integritatea si/sau continutul coletului trebuie facute la momentul receptionarii lui. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte nu vor putea fi luate in considerare.


Restituire banilor


Restituirea unei sume achitate de un client catre Vanzator reprezentand contravaloarea unuia sau a mai multor produse se va face in 5-8 zile lucratoare de la primirea coletului retur de catre Vanzator.

Pentru a beneficia de o transparenta maxima si pentru a respecta toate legile sistemului financiar din Romania, orice restituire de bani se va face numai intr-un cont bancar pe care clientul trebuie sa il trimita in scris catre Vanzator prin curier (in acelasi timp cu produsele), prin e-mail sau sms.

In anumite situatii, si anume, cand clientul nu detine un cont bancar, pot exista si exceptii pe care operatorii nostri le vor propune clientilor.


In niciun caz nu vor fi propuse sau acceptate urmatoarele variante:

- intalnire intre un reprezentant al Vanzatorului si client

- trimiterea banilor prin paypal ori sisteme de transfer de bani (ex: western union, moneybookers, etc.) 

- trimiterea banilor in plic prin curier sau posta

- plata ramburs al coletului retur